Od 15 lat dostarczamy oprogramowanie usprawniające procesy w firmach.
System ticketowy Belisama to w pełni polskie narzędzie, które powstało na bazie doświadczeń polskiej firmy informatycznej. Jest to jedno z najlepszych polskich narzędzi dla firm informatycznych i działów IT. System jest samodzielnie tworzony i wspierany przez zespół programistów IT Company. Belisama jest dostarczana w modelu on premise. Aplikacja jest zainstalowana na platformie serwerowej utrzymywanej przez użytkownika.
System Belisama ewoluował do systemu ticketowego dla firm informatycznych, które świadczą usługi outsourcingu IT oraz działów IT.
Realizację systemu Belisama rozpoczęliśmy w 2007 roku tworząc system do zarządzania serwisem dla jednej z kluczowych marek branży motoryzacyjnej. System doskonale się sprawdził u naszego klienta, więc postanowiliśmy rozwijać ten produkt. W 2011 wprowadziliśmy na rynek pierwszą darmową wersję do zarządzania kontaktami w firmie. W międzyczasie w odpowiedzi na potrzeby naszego wewnętrznego działu programistycznego, związane z realizacją zadań oraz optymalizacją kosztów tworzenia oprogramowania, rozbudowaliśmy system CRM o funkcjonalności zarządzania zadaniami i projektami. System okazał się użyteczny także dla innych branż. Nasi klienci chętnie wdrażali system, który usprawniał pracę w ich firmach. W 2018 roku rozpoczęliśmy poszukiwania oprogramowania do zarządzania zgłoszeniami serwisowymi na własne potrzeby IT Company. Nie znaleźliśmy na rynku przystępnego cenowo systemu, spełniającego wymagania polskiej firmy IT. Darmowe systemy oferowały niewystarczającą wydajność oraz ograniczony dostęp do danych i raportowania. Sprawdzały się bardziej w działach IT, a nie firmie outsourcingowej obsługującej kilkunastu klientów. W związku z tym, obraliśmy nowy kierunek rozwoju naszego autorskiego systemu Belisama. Stworzyliśmy i wdrożyliśmy moduł do obsługi zgłoszeń serwisowych, który uporządkował pracę, zwiększył efektowność zarządzania taskami i umożliwił szczegółowe raportowanie.
Od 15 lat dostarczamy oprogramowanie usprawniające procesy w firmach.
System ticketowy Belisama to w pełni polskie narzędzie, które powstało na bazie doświadczeń polskiej firmy informatycznej. Jest to jedno z najlepszych polskich narzędzi dla firm informatycznych i działów IT. System jest samodzielnie tworzony i wspierany przez zespół programistów IT Company. Belisama jest dostarczana w modelu on premise. Aplikacja jest zainstalowana na platformie serwerowej utrzymywanej przez użytkownika.
System Belisama ewoluował do systemu ticketowego dla firm informatycznych, które świadczą usługi outsourcingu IT oraz działów IT.
Realizację systemu Belisama rozpoczęliśmy w 2007 roku tworząc system do zarządzania serwisem dla jednej z kluczowych marek branży motoryzacyjnej. System doskonale się sprawdził u naszego klienta, więc postanowiliśmy rozwijać ten produkt. W 2011 wprowadziliśmy na rynek pierwszą darmową wersję do zarządzania kontaktami w firmie. W międzyczasie w odpowiedzi na potrzeby naszego wewnętrznego działu programistycznego, związane z realizacją zadań oraz optymalizacją kosztów tworzenia oprogramowania, rozbudowaliśmy system CRM o funkcjonalności zarządzania zadaniami i projektami. System okazał się użyteczny także dla innych branż. Nasi klienci chętnie wdrażali system, który usprawniał pracę w ich firmach. W 2018 roku rozpoczęliśmy poszukiwania oprogramowania do zarządzania zgłoszeniami serwisowymi na własne potrzeby IT Company. Nie znaleźliśmy na rynku przystępnego cenowo systemu, spełniającego wymagania polskiej firmy IT. Darmowe systemy oferowały niewystarczającą wydajność oraz ograniczony dostęp do danych i raportowania. Sprawdzały się bardziej w działach IT, a nie firmie outsourcingowej obsługującej kilkunastu klientów. W związku z tym, obraliśmy nowy kierunek rozwoju naszego autorskiego systemu Belisama. Stworzyliśmy i wdrożyliśmy moduł do obsługi zgłoszeń serwisowych, który uporządkował pracę, zwiększył efektowność zarządzania taskami i umożliwił szczegółowe raportowanie.
