Zarządzanie SLA

Zautomatyzowane zarządzanie realizacją umów SLA.
Definiowanie najbardziej czasochłonnych obszarów, optymalizacja czasu reakcji i realizacji zgłoszeń.
dodawanie_zadania
aktywnosci_zadania
notatki_do_zadan
bilans_zadania
szybka_lista
zadania_cykliczne
zadania_pliki
Funkcjonalności

automatyczny monitoring SLA

alerty

automatyczne generowanie teminu SLA z uwzględnieniem aktualnych godizn wsparcia kontrahenta

automatyczne wykluczenie dowolnie definiowanych i/lub ustawowych dni wolnych od pracy (np. weekendy, święta)

automatyczne obliczanie czasu reakcji, z uwzględnieniem godzin wsparcia oraz dowolnie definiowanych i/lub ustawowych dni wolnych od pracy (np. weekendy, święta)

automatyczne obliczanie czasu pozostałego na podjęcie zgłoszenia

możliwość ustawiania limitu godzin wsparcia dla poszczególnych kontrahentów

wysyłanie automatycznych powiadomień do zdefiniowanych odbiorców o każdorazowym przekroczeniu limitu

stały monitoring limitu/wielkości przekroczenia limitu

rozliczanie limitów

fakturowanie