Zarządzanie SLA
Zautomatyzowane zarządzanie realizacją umów SLA.
Definiowanie najbardziej czasochłonnych obszarów, optymalizacja czasu reakcji i realizacji zgłoszeń.
Funkcjonalności
automatyczny monitoring SLA
alerty
automatyczne generowanie teminu SLA z uwzględnieniem aktualnych godizn wsparcia kontrahenta
automatyczne wykluczenie dowolnie definiowanych i/lub ustawowych dni wolnych od pracy (np. weekendy, święta)
automatyczne obliczanie czasu reakcji, z uwzględnieniem godzin wsparcia oraz dowolnie definiowanych i/lub ustawowych dni wolnych od pracy (np. weekendy, święta)
automatyczne obliczanie czasu pozostałego na podjęcie zgłoszenia
możliwość ustawiania limitu godzin wsparcia dla poszczególnych kontrahentów
wysyłanie automatycznych powiadomień do zdefiniowanych odbiorców o każdorazowym przekroczeniu limitu
stały monitoring limitu/wielkości przekroczenia limitu
rozliczanie limitów
fakturowanie
Zobacz również
Umów się na prezentację
