Helpdesk IT

Efektywna obsługa zgłoszeń, zautomatyzowana komunikacja i zdalna pomoc bezpośrednio z systemu.
Pulpit_managera2
podzial_uprawnien
lista_faktur
Funkcjonalności

prosta obsługa, za pomoca e-maila
pełna historia użytkownika
pełna historia zasobu
pełna historia serwisowa danego zasoby, która umożliwia ananlizę dotychczasowych problemów
powiadomienia i alerty
kolejkowanie/priorytetyzacja zgłoszeń
zarządzanie SLA
akceptacja zgłoszeń
automatyczne połączenie Team Viewer
optymalizacja czasu realizacji zgłoszenia (start/stop, obsługa komend)


Umów się na prezentację


Imię i nazwisko
Telefon
E-mail
Firma
NIP
Liczba stanowisk
Wiadomość
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach i zakresie zgodnymi z realizacją odpowiedzi na zadane zapytanie. Wiem, że tę zgodę mogę w każdej chwili wycofać.